HTML

C s i k i Z o l i

Tolem - Nektek

Friss topikok

  • zSuZsY: Elfelejtettem megemlíteni azt az "apróságot", hogy a barátság, melyről fentebb írtam, ha rajtam mú... (2011.03.02. 21:08) Barátságról-röviden
  • nemlenyeg a nev: huha...sikerult a regisztracio es most nem kapok szavakat... pedig annyi mondani valom (panaszkodn... (2010.03.29. 22:03) Gaudeamus igitur…
  • kat_ti: Sokszor igényünk van a szeretetre és ilyenkor gyengék vagyunk, kiszolgáltatjuk magunkat egy másik ... (2008.12.15. 22:24) Szeretetbenzin
  • Kecseti: Találtam egy másik érdekességet Einstein-e kapcsolatosan: Einstein szorzó: Főként fizikusok és mat... (2008.11.27. 17:59) Einstein és a házikenyér
  • domi: Manapsag ha egy ember nem igyekszik elerni es megtartani onnon lelki egyensulyat, bizonyosan elves... (2008.10.06. 09:19) A küszöbön

Linkblog

2008.11.07. 20:09 CsikiZoli

Só-finomítás mesterfokon

Az emberiség-tésztája nem lehetünk, mások helyett nem cselekedhetünk, de lehetünk az „élet sója”, amely a tésztába kerülve megízesíti azt, vagyis élhetünk úgy, hogy jó hatással legyünk a körülöttünk élő emberekre. Élem a kis életemet és igyekszem minőségi só lenni. Az ember ha csak pozitív visszajelzéseket kap a körülötte élőktől, elhiszi magát. Én is elhittem, de a minap egy rendőr, az előtt meg egy svájci lány térített észhez, hogy van még amit finomítsak a són. Általában tudok a feltett kérdésekre válaszolni, de amit ők kérdeztek, arra nem tudtam megszólalni.

Régebben egy svájci fiatalokból álló csapat önkéntes munkát végzett az iskolánál. Az egyik lányt szólította a természet és megmutattuk neki, hogy hol az illemhely. Miután visszajött diszkréten megkérdezte: miért nincs a WC-n budipapir? Drága? Mit feleltem volna erre? Szégyelltem magam mint a fene. Rájöttem, hogy amiről azt hisszük, hogy természetes és jó, az nem is úgy van, csak mi nem látjuk, mert benne élünk. Így jöttem rá, hogy a civilizáció a budinál kezdődik.

A múlt héten nagy lazán átmentem az gyalogátjárótól 20 méterre az úttesten, mint ahogyan azt mindig is szoktam. Történetesen, most a közelben egy rendőr is volt, leigazoltatott és megkérdezte, miért nem az átjárón közlekedek? Milyen példát mutatok a gyerekeknek? Ismét hangszünetet produkáltam. Legfenebb azt mondhattam volna, hogy ócska vagyok. Miért is nem az átjárón járunk? Mert abban élünk, hogy mindenki ott megy ahol akar és nem vesszük észre magunkat.

Hát így van ez. Ha elfogadjuk, akkor svájci fiataltól és rendőrtől is kaphatunk leckét kultúrából. Ők voltak az én só-finomítóim.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csikizoli.blog.hu/api/trackback/id/tr94756238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása