HTML

C s i k i Z o l i

Tolem - Nektek

Friss topikok

  • zSuZsY: Elfelejtettem megemlíteni azt az "apróságot", hogy a barátság, melyről fentebb írtam, ha rajtam mú... (2011.03.02. 21:08) Barátságról-röviden
  • nemlenyeg a nev: huha...sikerult a regisztracio es most nem kapok szavakat... pedig annyi mondani valom (panaszkodn... (2010.03.29. 22:03) Gaudeamus igitur…
  • kat_ti: Sokszor igényünk van a szeretetre és ilyenkor gyengék vagyunk, kiszolgáltatjuk magunkat egy másik ... (2008.12.15. 22:24) Szeretetbenzin
  • Kecseti: Találtam egy másik érdekességet Einstein-e kapcsolatosan: Einstein szorzó: Főként fizikusok és mat... (2008.11.27. 17:59) Einstein és a házikenyér
  • domi: Manapsag ha egy ember nem igyekszik elerni es megtartani onnon lelki egyensulyat, bizonyosan elves... (2008.10.06. 09:19) A küszöbön

Linkblog

2009.02.02. 14:48 CsikiZoli

Új év - új rendező

D. Nagy Lajos éneke cseng fülemben: „Hogyha filmen látom, olyan szép a reggel...” és tényleg így van. Néha a TV-ben ha dokumentumfilmet látok a vidékeinkről,  mindig olyan mások és olyan szépek a tájaink, az embertársaink ízesen beszélgetnek, nem is csoda, hogy magyarországról ide járnak feltöltődni az emberek. Na de mi van, ha az autóm szélvédőjén át szemlélem a napfelkeltét, útban a munkahelyem felé? Az miért nem olyan szép? Miért van szükségünk egy varázsdobozra ahhoz, hogy észrevegyük mi van körülöttünk? Azt hiszem azért, mert megszoktuk hagyjuk és igényeljük, hogy elvarázsoljanak minket. Azonosulunk filmbeli szereplőkkel, velük örülünk, bánkódunk, együtt izgulunk az animal planet eltévedt oroszlánkölykeivel és rendesen megnyugszunk, mikor végre megtalálja az anyjuk őket, és a felsorolást sokáig sorolhatnám, de nincs amiért. Egy a közös bennük, mégpedig az, hogy a perceink némám pörögnek, és nem vesszük észre, hogy az életünk, sokszor fizikailag annyi, hogy ülünk, vagy fekszünk egy ágyon és nézzük a TV-t.
Nekem ebből elég volt! Januártól felbontottam a kábeltévével kötött szerződésemet, én akarok a saját életemnek lenni a rendezője, operatőre, és a főszereplője is. Megpróbáltam és működik! Ha figyelünk rá ugyanolyan szép a napfelkelte élőben is, mint a televízióból nézve. Ugyanolyan érdekes az én életem is mint a barátok közt-ben szereplő doktorbácsiké. A kertemben is vannak állatok, nem csak Afrikában. Olyan jó, hogy a saját filmemet tudom nézni, hiszen ha valami nem teszik benne átrendezhetem az egészet, csinálhatok vígjátékot vagy drámát belőle, csak tőlem függ. Nem állítom, hogy nem fogok néha lejátszóról egy jó filmet megnézni. Megnézem, de úgy ünnepélyesen fogom az élményt megtapasztalni, mint amikor az ember felbont barátaival egy üveg jó bort...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csikizoli.blog.hu/api/trackback/id/tr50918207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása