HTML

C s i k i Z o l i

Tolem - Nektek

Friss topikok

  • zSuZsY: Elfelejtettem megemlíteni azt az "apróságot", hogy a barátság, melyről fentebb írtam, ha rajtam mú... (2011.03.02. 21:08) Barátságról-röviden
  • nemlenyeg a nev: huha...sikerult a regisztracio es most nem kapok szavakat... pedig annyi mondani valom (panaszkodn... (2010.03.29. 22:03) Gaudeamus igitur…
  • kat_ti: Sokszor igényünk van a szeretetre és ilyenkor gyengék vagyunk, kiszolgáltatjuk magunkat egy másik ... (2008.12.15. 22:24) Szeretetbenzin
  • Kecseti: Találtam egy másik érdekességet Einstein-e kapcsolatosan: Einstein szorzó: Főként fizikusok és mat... (2008.11.27. 17:59) Einstein és a házikenyér
  • domi: Manapsag ha egy ember nem igyekszik elerni es megtartani onnon lelki egyensulyat, bizonyosan elves... (2008.10.06. 09:19) A küszöbön

Linkblog

2009.01.20. 20:53 CsikiZoli

Barátságról-röviden

    Szerintem a barátsághoz két lelkileg közel álló ember kell és kettejűket a CSELEKVÉSEK kovácsolják össze baráttá. Ha nem TESZ két ember kölcsönösen egymásért semmit, akkor nem jön létre barátság. Ha volt is elmúlik. Ezért nem lehet egy embernek sok barátja. Kevés az olyan ember, aki lelkileg hozzánk hasonló, és fizikailag kevés az idő, amit a CSELEKVÉSEKRE tudunk szánni.

   Én a barátságot a SZERETETTEL mérem. Nekem az a barát, aki engem önmagánál jobban tud szeretni, és ebből a szeretetből kiindúlva TESZ értem dolgokat. Nem fél, meg nem is gondol arra, hogy megéri vagy nem, visszakapja-e ugyanezt, mert tudja, hogy igen. Sajnos nagyon kevés olyan ember van, aki képes arra, hogy önmaga szeretete elé engem odahelyezzen. Ezért van nekem nagyon kevés barátom....

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csikizoli.blog.hu/api/trackback/id/tr36891960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zSuZsY 2011.03.02. 20:43:40

A titka annak, hogy legyen jó barátunk az, talán, hogy mi magunk váljunk jóbarátokká. Sajnos, legtöbbünk mind olyan barátokat szeretnénk, akik maguk elé helyeznek, megértenek, megbocsátanak, és elfogadnak, úgy ahogy vagyunk. Legalább annyit tesznek értünk, mint amennyit mi befektetünk... Olyanokat akarunk, akik kitartanak mellettünk, akkor is amikor nehéz, olyanokat akik készek harcolni is ha kell, mert tudják, hogy valami más tart össze, valami több, mint a jelen, valami több, mint a cselekvés, vagy az idő. Nincs más opciójuk. Ilyeneket akarunk, de mi magunk nem válunk olyanokká mások számára, amilyeneket magunknak szeretnénk. Ma valaki ezt írta nekem, napok óta küzdelmet víva azért, hogy végre lehetősége nyíljon írni: "ha néha úgy is tűnik, hogy olyan vagyok, mint egy lázadó, mert megtörténik, hogy nem tudok írni, vagy felhívni, akkor is, ott forrsz az elmémben és a szívem rohan írni, nem tudom miért, de nincs nyugtom, rohanom kell" Ezt írta egy két és fél éves barátság után. És lassan, lassan kezdem megtanulni én is, bár fájdalmas árakon, hogy a kérdés nem az, hogy hány barátom van, és milyenek, hanem hogy hány embernek tudok a barátja lenni én.

zSuZsY 2011.03.02. 21:08:37

Elfelejtettem megemlíteni azt az "apróságot", hogy a barátság, melyről fentebb írtam, ha rajtam múlott volna, nem maradt volna fenn. De elég volt az isteni szeretet, ami volt az egyiknek, hogy elviselje hibáimat, tévedéseimet és túlélje a viharokat. És így visszanézve most, kezdem megérteni, hogy a kérdés az, hogy milyen barát vagyok én a másiknak...
süti beállítások módosítása